úterý 10. ledna 2012

Rozhovor 沙羅平 a 哈博蒂

Rozhovor v čínštině:

Začíná to telefonním rozhovorem. Chci Peťu pozvat do kina na film, domlouváme se kdy kdo může a pak ona se zeptá, kolik si má vzít peněz a já řeknu: "je to zadarmo" zní to jako (mijen fej) - tomu se začnou smát, já pokračuji: "zvu tě" ona: "díky, seš moc hodný" atd. Já pak ukážu papír a na něm je: "po filmu", Peťa se mě ptá, kde jsou záchody a já řeknu že o patro níž na levé straně a ona že děkuje a že se hned vrátí. Jak přichází, tak má před sebou papír "po 20ti minutách" a já mám u hlavy mráček "no konečně!" tomu se smějou. Pak se jí ptám jestli má hlad a jestli chce jíst, ona že ano a domlouváme se, co si dáme a kam půjdeme (já napřed že znám dobrou restauraci a ona že je drahá a že půjdeme na noční trh a pak kudy se tam jde). Další lístek je "po jídle", utřu si pusu a řeknu: "hmm, to bylo dobré jídlo, zvu tě" ona že děkuje a že sem hodný. Pak začnu něco hledat, vytáhnu z kapsy 1 NTD a řeknu: "kde mám peněženku?" chvilku jí hledáme a pak řeknu že sem jí asi zapomněl v kině. Peťa řekne, že to zaplatí a že pak pro ní půjdeme a já řeknu: "díky, seš moc hodná" a to je všechno :)





Žádné komentáře:

Okomentovat